Het is nu di 24 apr 2018, 20:25

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
 Ook een paar 
Auteur Bericht
Strodorpeling

Bericht Ook een paar
Vissen
Een echtpaar is aan het kamperen bij een meer. Op een ochtend als de man zijn roes van de vorige nacht uitslaapt gaat de vrouw met het bootje dat haar man wilde gebruiken om te vissen, het meer op om rustig te lezen.
Na een half uur komt er een bootje van de waterpolitie langs. "Goedemorgen mevrouw, weet u dat het hier verboden is om te vissen?" De vrouw antwoord. "Agent, ik ben aan het lezen en niet aan het vissen." De agent vervolgt, "Mevrouw, u heeft hier alle spullen om mee te vissen in de boot. Dat is voor mij voldoende om een flinke bon uit te schrijven."
De vrouw dacht even na en antwoord. "Prima, maar dan klaag ik u aan voor aanranding en verkrachting." De agent keek haar verbaasd aan "En waarom dan, ik heb u niet eens aangeraakt." De vrouw vervolgt "Agent, u heeft alle spullen aanboord om iemand te verkrachten, dat is voor mij voldoende om een aanklacht in te dienen."
De agent dacht even na, startte de motor en voer weg onder het mompelen van "Prettige dag verder".

Fiets
Een alleenstaande nerd werd na vijf jaar non stop werken door zijn baas op een cruise gestuurd. In eerste instantie ging het goed, maar toen raakte het schip in een orkaan en zonk.
De nerd werd wakker op het strand van een onbewoond eiland zonder andere mensen zonder spullen. Het enige wat er te eten was waren bananen en kokosnoten. De nerd die gewend was aan bezorgpizza en luxe hotels wist niet wat hij moest doen. Dus de komende maanden lag hij op het strand, staarde naar de zee en at bananen en dronk kokosmelk.
Na vier maanden zag hij een roeiboot verschijnen. In de boot zat de mooiste vrouw die hij ooit had gezien. Ze roeide de boot naar hem toe.
Vol verbazing vroeg hij aan haar "Waar kom je vandaan, hoe ben je hier gekomen?". De vrouw antwoordde: "Ik kom van de andere kant van het eiland. Mijn cruisse schip is vier maanden geleden gezonken." De mond van de man viel open "verbazingwekkend. Ik wist niet dat er nog meer overlevenden waren. Met hoeveel zijn jullie en wat een geluk dat je die boot gevonden hebt." De vrouw antwoordde: "Ik ben de enige. En de boot heb ik niet gevonden die heb ik gemaakt van de spullen die ik vond."
"Maar dat is onmogelijk" riep de man. "Je hebt geen gereedschap, hoe heb je het dan voor elkaar gekregen?"
"Dat was echt geen probleem" zei de vrouw. "Aan de andere kant van het eiland is een type steen dat als je het genoeg verwarmt een soort metaal loslaat. Dat heb ik gebruikt om gereedschap te maken. Maar genoeg over mij. Waar leef jij?" De man moest bekennen dat hij niet van het strand was afgekomen. "Geen probleem" zei de vrouw. "Kom mee naar mijn huis dan."
Na enige tijd roeien legde ze de boot aan bij een kleine steiger. De ogen van de man vielen bijna uit zijn kassen. Voor hem was een stenen pad dat leidde naar een uitgebreide blauw wit geschildered bungalow. De vrouw maakte de boot vast met geweven touw. Waarna ze hem voorging. "Het is niet veel, maar voor mij is het thuis" zei de vrouw. "An alstjeblieft, neem plaats, wil je wat drinken?" De man schudde "nee dankje ik heb genoeg kokosmelk op." De vrouw lachte. "Het is geen kokosmelk, ik heb pina colada gemaakt." Vol verbazing accepteerde hij het glas en ze wisselde verhalen uit.
Na enige tijd zei de vrouw "Ik ga iets comfortabelers aantrekken, wil jij mischien douchen en je scheren? Er is een scheermes boven in de badkamer." De man verbaasde zich niet meer en ging zich boven scheren met een scheermes van scherpe schelpen. "Deze vrouw is geweldig, ik ben benieuwd wat ze nog meer heeft gemaakt."
Toen hij terug kwam, zat de vrouw al gekleed in een paar strategisch geplaatste bladeren. Ze rook heerlijk fris. En wenkte hem naast hem plaats te nemen. "Vertel me eens, " zei ze terwijl ze dichter tegen hem aan ging zitten. "We zijn een lange tijd van huis. Jij bent vast eenzaam, en er is vast iets wat je heel graag wilt doen na al die maanden." Ze staarde in zijn ogen en hij kon niet geloven wat hij hoorde. "Je bedoelt, " zei hij stotterend, "dat ik hier het internet op kan om mijn email te checken?"

Adam & Eva
God had Eva geschapen en na enige tijd had ze alle kanten van het paradijs gezien. Dus ze komt bij God aan om te zeggen dat ze zich verveelt. God dacht even na en zei: "Ik kan een man voor je maken." Eva vroeg aan God wat een man is en God zei: "Een man lijkt op jou, hij is langer en sterker maar minstens zo eigenwijs. Hij is lui maar wil de hele tijd aan je zitten. En hij wil graag dat je voor zijn eten zorgt en zijn rotzooi opruimt." Eva antwoordde. "Dat klinkt goed." "Ok" zei God, "maar er is één voorwaarde." "En dat is?" vroeg Eva. "Je moet hem doen geloven dat ik hem eerst maakte."

Botsing
Twee auto's botsen op elkaar. Van de wagens is weinig over, maar de inzittende,
een man en een vrouw zijn ongedeerd.

Zodra ze uit hun wrakken zijn gekropen zegt de vrouw: "Jij bent een man,
dat is interessant, ik ben een vrouw. Kijk eens naar onze auto's, ze zijn
gereduceerd tot wrakken. Maar gelukkig zijn wij ongedeerd. Dit moet een
teken van God zijn, dat we elkaar moeten ontmoeten, vrienden moeten
worden en de rest van ons leven moeten delen."

De man voelde zich in zijn ego gestreeld. "Jazeker, ik ben het compleet
met je eens. Het moet een teken van God zijn!"

De vrouw vervokgde haar betoog, "En kijk nu eens, nog een wonder.
Mijn auto is helemaal vernietigd, maar deze fles wijn is ongeschonden,
ik weet zeker dat God wil dat we deze wijn drinken om ons geluk te vieren."

Ze gaf de fles aan de man. Hij knikte, opende de fles en dronk de eerste helft leeg.
Daarna gaf hij het aan de vrouw. Zij nam deze aan en stopte de kurk er weer in en
gaf het terug aan de man. Hij vroeg "wil jij niet meedrinken?"

De vrouw antwoordde, "nee, ik wacht even tot de politie er is."

do 31 dec 2009, 00:12
Profiel
Mac Cuislenraít

Bericht Re: Ook een paar
Mooi en leerzaam hoor,.....Tom,...euh ik bedoel Gamecat inderaad en nog Vrouwvriendelijk ook :roll: 8)

za 09 jan 2010, 23:25
Profiel
Stamgast

Geniaal Gamecat!

zo 10 jan 2010, 12:30
Profiel
Strodorpeling

Briljant XD

Soms vraag ik me af waar je ze allemaal vandaan haalt.

zo 10 jan 2010, 13:20
Profiel WWW
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ]