Het is nu vr 19 okt 2018, 14:31

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 je favo bands of artiesten? 
Auteur Bericht
Barvrouw "chefke"
Barvrouw  "chefke"

Bericht je favo bands of artiesten?
wat zouden we eens moeten luisteren?
je tips kwa artiestenen bands

Michelle Branch

ma 13 aug 2007, 11:24
Profiel ICQ YIM WWW
Lady of the Lake
Lady of the Lake

Bericht 
Kan jullie Shantalla aanraden. Daar speelt Joe van Omnia in mee.
Zelf luister ik zeer regelmatig naar Loreena McKennith.

ma 13 aug 2007, 21:43
Profiel
Stamgast

Bericht 
Shantalla is erg leuk ja :-D En Loreena is ook mooi :)

Ikzelf ben een ENORME Nightwish fan.... en met de komst van het nieuwe album ben ik weer he-le-maal geobsedeerd :shock: Wat mij betreft is Tuomas Hopolainen het grootste muzikale genie aller tijden..... Buig: En bovendien is het een enorm lekker ding natuurlijk ;)

Dus first en foremost is mijn favo band NIGHTWISH..... daarnaast zijn de laatste twee CD's van Within Temptation ook helemaal geweldig, dus die band waardeer ik ook heel erg..... Epica is ook een aanrader, en op zijn tijd Blackmore's Night is ook leuk :-D

ma 13 aug 2007, 23:22
Profiel
Stro Swingie

Bericht 
Claudia schreef:
Ikzelf ben een ENORME Nightwish fan.... en met de komst van het nieuwe album ben ik weer he-le-maal geobsedeerd :shock: Wat mij betreft is Tuomas Hopolainen het grootste muzikale genie aller tijden..... Buig: En bovendien is het een enorm lekker ding natuurlijk ;)

En gelijk heb je, er stond nog een artikel + foto in de Spits van 27 september jl. Als je het wilt hebben laat even weten dan stuur ik het naar je op.
XXX

ma 01 okt 2007, 20:50
Profiel
Stamgast

Bericht 
Claudia schreef:
Shantalla is erg leuk ja :-D En Loreena is ook mooi :)

Dus first en foremost is mijn favo band NIGHTWISH..... daarnaast zijn de laatste twee CD's van Within Temptation ook helemaal geweldig, dus die band waardeer ik ook heel erg..... Epica is ook een aanrader, en op zijn tijd Blackmore's Night is ook leuk :-D

Tuomas Hopolainen? Die bestaat niet........whahaha
Holopainen wel

ma 01 okt 2007, 21:07
Profiel
Ridder in de Orde der Stro en druifjes

Bericht 
ik kan niet echt éééén band aanraden..

Live ben ik al jaren "fan" van, blijft gewoon een geweldige band (hè simbel? 8) )
de Foo Fighters zijn ook echt briljant, het laatste album is alleen ff wennen weer. maar da's over het algemeen wel met nieuwe albums

en als ik hyper ben vind ik Flogging Molly en Dropkick Murphys geweldig :-D
In het metal-straatje vind ik vooral Nu-Metal gaaf, zoals bijvoorbeeld Ill Niño. Da's een beetje latin metal

Argh, als ik zo kijk kan ik wel bands op blijven noemen :p

Systen of a Down, Bush (de band, niet die ene aap), Lùnasa, Mark Foggo Skasters, Let's Quit, Apocalyptica, Metallica, Nirvana, Racoon, Red Hot Chili Peppers, White Stripes, Van katoen, Pater Moeskroen, Corvus Corax, Rancid, Less than Jake, the Offspring, Bloodhound Gang en GA ZO MAAR DOOR :p

ma 01 okt 2007, 21:12
Profiel WWW
~Strodorpeling~

Bericht 
FireFly schreef:
en als ik hyper ben vind ik Flogging Molly en Dropkick Murphys geweldig :-D

Haha daar hoef je toch helemaal niet hyper voor te zijn? :P Ik bedoel, van die muziek, wordt je dat toch vanzelf wel! ;) :lol:
*krijgt Lowlands visioenen v/d springmomenten en de daaropvolgende spit's bij Flogging Molly maar ook Dropkick* GE-WEL-DIG!!!

Zelf vind ik U2 ook een hele goeie band en vooral live!! (nee, niet die Live.. hoewel die live vast ook goed zijn..:-D)

ma 01 okt 2007, 23:12
Profiel
Hysterisch verantwoord bijverschijnsel

Bericht 
FireFly schreef:
Live ben ik al jaren "fan" van, blijft gewoon een geweldige band (hè simbel? :cool:)

Kan het alleen maar volledig met je eens zijn...! :lol: :lol:
LIVE is geweldig! wors: Ben er ook al jáááren fan van (al een jaar of 12 ofzo) en ze gaan me nooit en te nimmer vervelen... ik luister er vaak naar als ik ff in een sjacherijnige of depri-bui ben en dan word ik vanzelf weer vrolijk. Favoriete nummers wisselen bij mij regelmatig, en favoriete cd ook, maar eigenlijk vind ik alles wel goed aan ze.

Live is dus mijn ECHT favoriete band, maar daarnaast luister ik ook graag naar: Bush (ooh yeah, JEUGDSENTIMENT!!!), Incubus (hoewel de laatste cd niet echt geweldig is..), Metallica (ja, nog steeds wel!), Tool (laatste cd: wors:), REM, Staind, The Gathering, Flogging Molly, Coldplay, Muse, Pink Floyd, Korpiklaani (na ons Burgfolk avontuur ben ik ze ernstig gaan waarderen!), Creed, Dire Straits, The Dubliners, Silly Wizard, The Chieftains, Loreena McKennit, en natuurlijk ons aller Faun, Omnia en Rapalje..!

di 02 okt 2007, 13:01
Profiel WWW
Stro Elf

Bericht 
Ik ben ook al jaren een liefhebber van Nirvana , Live , Pearl Jam , Foo fighters , the Prodigy , Alanis Morrisette ...
Oja en ook van ; Evanescence , Nightwish , Josh Groban , the Chieftains , the Dubliners , Mary Black ( ga ik 18 november live zien in Groningen ) , the Fray , Rapalje natuurlijk !!

En als ik dan mensen vertel dat ik van de Folk ,Rock en Gothic muziek ben dan krijg ik de reactie ; JIJ ???? Nee had ik nooit achter je gezocht .... ik dacht dat je fan van Marco Borsato zou zijn ofzo... ( blah .... )
Dus ik moet geloof ik eens wat aan mijn image doen .... :lol: :wink:

za 13 okt 2007, 18:19
Profiel

Bericht 
*doet een dansje*
Jeej! Nog een LIVE-liefhebber!!!!!!! :lol: :lol:
Kan het, als rasechte LIVE-fan, natuurlijk niet laten om even te vragen of je ze wel eens live hebt gezien???

zo 14 okt 2007, 13:13
Profiel WWW
Stro Elf

Bericht 
Nee dat helaas niet ..... maar wie weet ooit nog es ? :wink:

zo 14 okt 2007, 13:38
Profiel
Mac Cuislenraít

Bericht 
Zo ben maar verder gaan verkenen als groene strodorpeling in deze scala van mogelijkheden in deze "nieuwe wereld" voor mij :shock: :lol: en hoop zodoende een Stroman (vrouw) tegen te komen om wat bid wijzer :idea: (minder groen :oops: 8) :wink: ) te worden, oja voor het onderwerp vergeten word, oudbollig mischien maar Kate Bush, ja mischien Chauvinistme maar daar ik opgegroeid ben in Waddinxveen ook van Within Temtation heb ik h.e.e.a. maar goed zijn ze wel en U2 en wat volgens sommigen niet kan (nuts naturally) The Beatles en de Rolling Stones en nog meer van die sixties muziek
Regards & C U some other Item

wo 07 nov 2007, 00:06
Profiel
De BOB
De BOB

Bericht 
Haha lol Kate en u2 are oké, maar leeftijid maakt hier niet uit jong en oud heeft lol met elkaar :lol: :wink:

wo 07 nov 2007, 00:11
Profiel
Mac Cuislenraít

Bericht 
Die indruk had ik al :roll: :-D :lol: , maar...euh..jij ben ook overal , SPÕÔKY hÒÓr, :wink:

wo 07 nov 2007, 00:20
Profiel
De BOB
De BOB

Bericht 
Handig z'n bezem Witch: :lol:

wo 07 nov 2007, 11:23
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende