Het is nu vr 19 okt 2018, 14:31

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 LIVE 
Auteur Bericht
Hysterisch verantwoord bijverschijnsel

Bericht LIVE
Als rasechte LIVE-fan I proudly announce dat deze zomer LIVE weer naar Nederland komt!!

Wanneer? maandag 30 juni en dinsdag 1 juli 2008
Waar? Paradiso, Amsterdam

Cheer: Cheer: Cheer: Cheer: Cheer:

di 12 feb 2008, 14:25
Profiel WWW
Ridder in de Orde der Stro en druifjes

Bericht 
daar wil ik heeeen!!!!
:-D

di 12 feb 2008, 19:22
Profiel WWW
~Strodorpeling~

Bericht 
Me2! Me2! *checkt agenda* Oeh dan heb ik net vakantie! :-D
Maar eens kijken wie ik mee kan krijgen.. :lol:

di 12 feb 2008, 21:31
Profiel

Bericht 
Wel toevallig, ik zat me juist vorige week nog af te vragen wanneer ze weer eens deze richting op zouden komen :-D

Maar Simbel, gaat de verkoop zaterdag al in? (kon het even niet vinden op internet)
zou mij echt belabberd uitkomen :P (qua geld)

di 12 feb 2008, 22:34
Profiel WWW

Bericht 
FireFly schreef:
Wel toevallig, ik zat me juist vorige week nog af te vragen wanneer ze weer eens deze richting op zouden komen :-D

Maar Simbel, gaat de verkoop zaterdag al in? (kon het even niet vinden op internet)
zou mij echt belabberd uitkomen :P (qua geld)

Yup, mij komt het ook erg belabberd uit, maar de vvk start toch echt as zaterdag... (check www.paradiso.nl) Op de officiele LIVE-site staat er nog niks...
En uit 'ervaring' weet ik dat LIVE-concerten binnen no-time uitverkocht kunnen zijn.. weet niet hoe groot Paradiso precies is...? Best klote, maarja..!

Welke dag wil jij dan gaan, FireFly?? Want dan kunnen we misschien samen gaan, ofzo?? (of misschien met nog meer mensen, als die ook willen?)
(en dan haal ik ook gelijk de kaarten op as zaterdag bij het postkantoor!).

@Morgaine: Zou gaaf zijn als je ook zou kunnen!!

wo 13 feb 2008, 13:38
Profiel WWW
Mac Cuislenraít

Bericht 
Het lijkt er bijna op of der een strodorpelingen invasie komt tijdens dat live concert.
Ik zelf ga der nie heen want heb niks met die band. Over paradiso ik neem aan dat ze het niet in de kleine zaal doen want daar past maar een paarhonderd man in.
De grote zaal ben ik elf niet in geweest maar die is best oke qua grote.

wo 13 feb 2008, 13:46
Profiel
Barvrouw "chefke"
Barvrouw  "chefke"

Bericht 
ik vind maar 1 nummer mooi, dus ik ga ook niet:)

wo 13 feb 2008, 13:50
Profiel ICQ YIM WWW

Bericht 
forbai schreef:
Het lijkt er bijna op of der een strodorpelingen invasie komt tijdens dat live concert.
Ik zelf ga der nie heen want heb niks met die band. Over paradiso ik neem aan dat ze het niet in de kleine zaal doen want daar past maar een paarhonderd man in.
De grote zaal ben ik elf niet in geweest maar die is best oke qua grote.

Wahaha, nou, dat valt ook wel weer mee..! :lol: 3 personen...! :lol: :lol:
Hmm, ben benieuwd dan, hoe die zaal is...

Tsja, ik ben al meer dan 12 jaar een grote fan van deze band dus deze kans om ze weer es te zien laat ik echt niet lopen..! :wink:

wo 13 feb 2008, 13:57
Profiel WWW

Bericht 
Paradiso is een super leuke zaal 8) het is niet écht groot, dus zal dan inderdaad snel uitverkocht zijn (1x geweest, met dropkick murphy's) De grootte is vergelijkbaar met 013 tilburg denk ik
ben 1x naar LIVE geweest (toen in Ahoy :p) weet niet meer of het toen snel uitverkocht was, maar het zou zomaar kunnen :p

@ Simbel:
Had nog geen idee welke dag ik zou willen gaan, maakt voor mij ook eigenlijk helemaal niets uit
Lijkt me in ieder geval gaaf om samen te gaan!! :)

wo 13 feb 2008, 19:30
Profiel WWW

Bericht 
@FireFly: Oké dan!! :) Deal! :wink: Gezellig!!!!!!
En de dag? Tsja.. dinsdag lijkt me eigenlijk wel het beste..?

Ahoy ben ik ook geweest in 2006 (en dat was zooooooooo gaaaaaaf... *zucht* Gek eigenlijk; toen kenden we elkaar nog helemaal niet zo goed! :lol: :lol:) maar dat was toen vreemd genoeg niet uitverkocht... HMH wel, dat concert was de dag daarna.. En op Werchter (de dag ná HMH) raakte Eddie zijn stem kwijt! :lol: Tsja... 2 dagen in Nederland doet de stem schijnbaar niet veel goeds..! :wink:

En wat de zaal betreft: Nou, als het vergelijkbaar is met de 013, dan wordt dan wel een veeeeet concert!! :shock:

do 14 feb 2008, 13:41
Profiel WWW
~Strodorpeling~

Bericht 
Ik ben nog nooit naar een concert van LIVE geweest maar het lijkt me wel héél gááf!!!!!!!!
Dit wil ik dus eigelijk niet missen..!! Ik hoop alleen dat er nog een vriendin van me meegaat maarja dat is nog even afwachten..
Ik kan trouwens helemaal geen info erover op die site van Paradiso vinden.. ???: *frustatie* Waarschijnlijk kijk ik weer niet goed genoeg.. :? :oops:

do 14 feb 2008, 13:51
Profiel

Bericht 
@Morgaine: Ik ben gelijk wezen kijken op de site van Paradiso en ze hebben de 2 concerten weer weggehaald, zo te zien... :evil:
Damn! :shock:
Ik houd de website van de Nederlandse LIVE fanclub scherp in de gaten.. want nu weet ik ook niet zeker of de vvk dan echt wel de zaterdag begint of dat ie later van start gaat....
Wat vaag!!!!!!

EDIT- Ik heb zojuist een mailtje gestuurd naar Paradiso; ben benieuwd, want nu zit ik zelf ook te twijfelen of ze dan nog wel komen, want er is nergens wat van terug te vinden....
I'll keep you all informed..! :wink:

EDIT2- Ik 'sprak' net iemand die lid is van de Nederlandse fanclub, en zij vertelde dat de data voor de concerten wél vaststaan, maar dat het nog niet helemaal officieel is... vandaar dat ze de concerten weer van de lijst hebben verwijderd..
De voorverkoop is dus ook niet as zaterdag, maar wat later..van zodra het echt officieel is, dus!
Ze vertelde me wel dat, náást de 2 Paradiso-concerten, LIVE waarschijnlijk ook nog op festivals in Nijmegen én in Den Haag (Parkpop?) gaat optreden!

En oja... vergeet ik nog te vertellen..! Tijdens de Paradiso-concerten worden waarschijnlijk opnamen gemaakt voor de LIVE-DVD!!!!!!!!!!! :shock:

do 14 feb 2008, 14:05
Profiel WWW

Bericht 
Mooi dat het in ieder geval zeker is dat ze komen dan :P schrok al even
zou echt SUUPEEERRRR gaaf zijn als ze daar ook nog een DVD op gaan nemen :-D

Simbelmynë schreef:
@FireFly: Oké dan!! :) Deal! :wink: Gezellig!!!!!!
En de dag? Tsja.. dinsdag lijkt me eigenlijk wel het beste..?

Ahoy ben ik ook geweest in 2006 (en dat was zooooooooo gaaaaaaf... *zucht* Gek eigenlijk; toen kenden we elkaar nog helemaal niet zo goed! :lol: :lol:) maar dat was toen vreemd genoeg niet uitverkocht... HMH wel, dat concert was de dag daarna.. En op Werchter (de dag ná HMH) raakte Eddie zijn stem kwijt! :lol: Tsja... 2 dagen in Nederland doet de stem schijnbaar niet veel goeds..! :wink:

En wat de zaal betreft: Nou, als het vergelijkbaar is met de 013, dan wordt dan wel een veeeeet concert!! :shock:

Dinsdag is prima ;)

In Ahoy was inderdaad echt geweldig.. :-D was op dat moment ook het op-een-na langste concert wat ze ooit hadden gegeven hoorde ik :P (in de HMH was dan het langst) Wist toen ook dat jij er was, maar had geen idee hoe je er uit zag :P best maf inderdaad
Maar 2 van die enorm lange concerten in NL en dan nog eens een festival; niet goed voor een stem :p

Zat even te vergelijken.. in 013 passen 2200 mensen en volgens een website die ik vond in paradiso 1000+
dus dat wordt wel HEEUUUL gaaf :-D (en knus)

do 14 feb 2008, 20:04
Profiel WWW
~Strodorpeling~

Bericht 
Zo dan, lekker vaag indeed! Maar hoe dan ook, ben blij dat het iig wel doorgaat!! :-D *gaat site van Paradiso goed in de gaten houden* :twisted:
Maar eigelijk komt het me ergens ook wel weer goed uit, dat de voorverkoop niet komend weekend al van start gaat.. As a matter of fact, mag dat ook nog wel 2 weekjes wachten.. (langer ook niet hoor.. :lol:)

za 16 feb 2008, 00:37
Profiel

Bericht 
Wow, 1000+... dat is niet al te veel..! Wordt een lekker knus concertje dan! :lol: :lol:
Gelukkig staan ze er 2 dagen...2x kans op kaarten...! :wink:

Het zou ZO gaaf zijn als we dan helemaal van voren kunnen staan!! Heb dat toen in Brussel meegemaakt; toen stond ik bijna tegen de hekkens aangedrukt, maar mééén, was dát gaaf, helemaal vooraan!! :shock:
In Ahoy hadden wij toen zitplaatsen; het was een geweldig concert maar door die zitplaatsen was het toch een beetje minder, zegmaar.. In Paradiso heb je alleen maar staanplaatsen, neem ik aan?

Ik las trouwens op een aantal sites (waaronder de Live-Hyves) dat er al mensen waren die kaarten hadden voor de concerten! :shock: Die hebben die via een aantal niet-legitieme sites gekocht en die kosten het dubbele voor wat ze normaal kosten! :shock: De website van de Nederlandse fanclub waarschuwt er al voor... Stel je voor zeg, dat die kaarten dan niet geldig blijken te zijn! Dan heb je t dubbele uitgegeven voor iets waar je niks mee kan! DE HORROR!! :shock:
Sjongejonge, als je al niet éven kan wachten totdat het officiele startsein wordt gegeven...........:roll:

za 16 feb 2008, 17:22
Profiel WWW
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende