Het is nu vr 19 okt 2018, 14:31

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
 Rammstein 
Auteur Bericht
guardian of the highlands
guardian of the highlands

Bericht Rammstein
Daar mag je mij voor wakker maken! Heb ze heeeeeeeeelaas nooit in eggie zien optreden!! En dat hebben ze in een eeuwigheid, ook niet meer gedaan :cry: Maar mochten die heren ooit weer eens op de planken gaan staan; ben ik er bij!!

Voor de rest ben ik een hele rustige beschaafde jongen hoor :lol:

vr 04 apr 2008, 21:28
Profiel
Mac Cuislenraít

Bericht 
hier ook iemand die ze nooit in het echt gezien hebt maar braaf ben ik niet. Ook ik wacht tot het moment dat ze weer op de planken staan, Leuk feit je is dat Paul verhoeven deze band op zet als hij even alleen rustig wat muziek wil luisteren

za 05 apr 2008, 00:49
Profiel
Stamgast

Bericht 
JAAAHH!!!! Ik heb ze 2 x live gezien en ze zijn geniaal! Ik zit met smart op de nieuwe tour te wachten!!

za 05 apr 2008, 01:28
Profiel
"Caramel" MCflairry

Bericht 
Lillith schreef:
JAAAHH!!!! Ik heb ze 2 x live gezien en ze zijn geniaal! Ik zit met smart op de nieuwe tour te wachten!!

*jaloers* ja suprise (not) ik luister ook Rammstein ;) Meeste vrienden zeggen dat ik nogal een obsessie voor deze band heb maar goed kan ook niet anders omdat ze gewoon zo geweldig goed zijn. Helaas heb ik R+ nog niet live mogen zien maar dat gaat wel komen als ze weer gaan touren. Hopelijk komt eind dit jaar de nieuwe CD uit.

wo 23 jul 2008, 21:05
Profiel WWW
Stamgast

Bericht 
Tja, het is een beetje stil rondom Rammstein momenteel.... Ben benieuwd. Hoop wel dat ze op de oude manier doorgaan en niet zo commercieel als met de laatste cd van ze...

wo 23 jul 2008, 22:06
Profiel
"Caramel" MCflairry

Bericht 
inderdaad :) Ik heb mijn profielwerkstuk over Rammstein gemaakt in duits en ook de presentatie in duits gedaan. Heb ook geprobeerd contact te leggen met R+ maar dat lukte amper. Ach we zullen zien wanneer de nieuwsbrief binnen komt met wat meer nieuws. Het laatste nieuws was in november ofzo :S
Ja ik hoop ook dat het wel een beetje meer Rammstein gaat worden. Al gaat het wel het heftigste album worden dat ze tot nu toe hebben gemaakt volgens de bandleden zelf.
Rosenrot was op zich niet erg slecht want er zitten goede liedjes tussen maar ik vind de Sehnsucht toch nog het beste van R+. Maar het was niet echt Rammstein...

wo 23 jul 2008, 22:10
Profiel WWW
Stamgast

Bericht 
En als ze nou weer 's sympathiek gaan touren met Apocalyptica, dan ben ik helemaal gelukkig :lol: Ze hebben dat al eerder gedaan, alleen nog niet in Nederland..

wo 23 jul 2008, 22:20
Profiel
"Caramel" MCflairry

Bericht 
haha dat is ook wel leuk maar ik wil gewoon puur de 6 mannen van Rammstein zien haha :p Voor hoe lang ik het zie want ik denk dat ik zowat flauw ga vallen XD

wo 23 jul 2008, 22:30
Profiel WWW
Stamgast

Bericht 
Ze kunnen een geweldige show neerzetten, maar om nou naar hun uiterlijk te kijken.... Neh... dan kijk ik toch liever naar de heren van Apo of een combi van beide :D

wo 23 jul 2008, 22:33
Profiel
"Caramel" MCflairry

Bericht 
hehe nee ik bedoel niet qua uiterlijk al mag Richard er best wel zijn vind ik :D En Paul kan mega schattig lachen. Nee het gaat gewoon om hun muziek en deze 6 mannen zijn gewoon mijn helden weet je wel :) Mijn inspiratie.... daarom zou ik flauwvallen omdat ik dan na al die jaren mijn grote band mag zien :$

wo 23 jul 2008, 22:37
Profiel WWW
Stamgast

Bericht 
Ah, op die fiets hahaha Maar flauw vallen tijdens Rammstein is zonde, want dan mis je de helft van hun concert.... Beetje jammer dan he :wink:

wo 23 jul 2008, 22:45
Profiel
Stro Swingie

Bericht Re: Rammstein
Tip voor de fans: Rammstein speelt op 6 december 2009 in het Gelredome in Arnhem....
XXX

wo 06 mei 2009, 11:07
Profiel
Mac Cuislenraít

Sindï schreef:
Tip voor de fans: Rammstein speelt op 6 december 2009 in het Gelredome in Arnhem....
XXX

heb dat al gehoord van een zeker feetje. Nu alleen nog me toekomstige stiefmoeder melden dat ze weer naar NL komen

wo 06 mei 2009, 13:15
Profiel
Stamgast

Kreeg het net via sms van @win ... wij zijn van de partij!
Ik heb ze al es gezien, mijn lief nog nooit. Wordt tijd dus!

wo 06 mei 2009, 13:32
Profiel
Barvrouw "chefke"
Barvrouw  "chefke"

bericht van gelredome

Citaat:
Rammstein
zondag 6 december In voorverkoop

Aanvang: 20.00 uur

De Duitse band Rammstein treedt zondag 6 december op in GelreDome. Het is de tweede keer dat Rammstein in GelreDome speelt. De band trad in juni 2002 ook al op in GelreDome, toen met de Nederlandse band Within Temptation en Dreadlock Pussy in het voorprogramma.

Wie Rammstein op 6 december meeneemt, is nog niet bekend, zegt woordvoerster Marjanne Manders van Mojo.

„Het concert is net bevestigd. We weten ook nog niet wanneer de kaartverkoop start en hoe duur de tickets zullen zijn.”

Het Nederlandse concert is onderdeel van een Europese toernee. Die begint op 8 november in Lissabon, Portugal, en eindigt 18 en 19 december met twee optredens in de Duitse hoofdstad Berlijn.

Via diverse bureaus op internet worden al kaarten aangeboden voor het concert, maar dat zijn in tegenstelling tot wat sommige sites beweren, geen officiële tickets.

Manders verwacht dat de kaartverkoop pas in juni zal beginnen: „Mensen kunnen het beste de sites van GelreDome en Mojo in de gaten houden.”

http://www.gelredome.nl/evenementen/245/rammstein/

wo 06 mei 2009, 14:23
Profiel ICQ YIM WWW
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende